Tuesday, November 13, 2012

終於更新了




11月了,不知不覺2012即將結束了..
唉,歲月真的不留人丫~
只能說最近運氣還不賴
找到新工作...
家人也知我事了,呼!!!!松了一氣;)

希望新的一年會有新的開始~
我努力的拼著了 很努力的存錢了
一畢業就工作到現在 我很累了
希望某天可以辭職不干 出門散心 休息夠了 再回來拼
一輩子打工也好 傻傻的每個月領薪水也不錯的說
領到了 就買自己必須品 花在自己身上 吃一頓好的
很滿足..

PhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucket

今天我竟然一個人午餐耶~
自己也不敢相信
從來都不喜歡一個人用餐~
感覺很悶 沒人陪着吃..聊天 真的很無趣耶~

今天嘗試到了~一點都不悶..
反而很享受呢~
享受著美味食物,咖啡,上網...
好爽~等時間到 準時上公司 =)
幾RELAXXXXX...

[心] 來來 分享我今天的午餐 =p


[c期待] 感言:

做一个优秀的女子,工作,生活,尽力做到更好,学会爱自己,照顾自己,对自己好一点,做该做的事,处该处的人,珍惜该珍惜的生活,珍惜身邊值得珍惜的人~管好自己嘴巴~過著簡單又平安的生活就足夠了~加油!


                                     

5 comments:

  1. 你这样穿起来很有气质 =)

    我也不喜欢一个人吃午餐~
    如果一个人吃,我宁愿买回家对着电脑更有趣~
    特别喜欢你的感言~人嘛,本来就是要这样过才会舒心

    answer: 谢谢你的留言,包我是用990欧元买下的,大约马币4000多,我大概知道和马来西亚的价差差不多快1000多到2000~所以我真的省下很多很多~~ 是咯,我不知道马来西亚的miu miu专柜有没有卖,但是网站是真的找没有~

    ReplyDelete
  2. =) 谢谢你的回复 嗯嗯~之前就喜欢Miu miu家的dinner包~现在看到你拿的这个挺美的,真的省很多哦~

    ReplyDelete
  3. Do you understand there's a 12 word phrase you can tell your man... that will induce deep feelings of love and impulsive attraction to you buried within his heart?

    Because hidden in these 12 words is a "secret signal" that fuels a man's impulse to love, please and guard you with his entire heart...

    12 Words Who Fuel A Man's Love Response

    This impulse is so hardwired into a man's genetics that it will drive him to work better than ever before to to be the best lover he can be.

    As a matter of fact, fueling this influential impulse is absolutely binding to getting the best ever relationship with your man that once you send your man a "Secret Signal"...

    ...You will soon find him open his mind and soul to you in a way he haven't expressed before and he'll identify you as the only woman in the universe who has ever truly attracted him.

    ReplyDelete